jueves, 16 de febrero de 2012

NOVETATS 2012

Cada any, ens adonem de que hem fet coses que es podrien millorar, o directament coses que no hem fet i ens agradaria fer, les mes comunes: estudiar més, fer esport, cuidar el seu aspecte físic, mejar equilibradament, etc.. Però la majoria d'aquets proposits es queden en el no res, o almeny a mi em passa. I, en realitat no tinc cap novetat, però be m'agradaria:


- Fer esport físic i una dieta sana; però es massa cansat i m'encanta el tipus de menjars menys indicats!
- Estudiar més; però es molt aburrit.
- Guanyar diners: però la cosa està molt malament.
- Millorar la relació amb els pares; això si es podria fer!
- Divertir-me, riure, passar-ho genial i relacionar-me amb altres persones: això si que ho faig!

Pot ser; l'any vinent, el meu proposit serà fer realitats el propòsits passats. 


Lucía RG.

No hay comentarios:

Publicar un comentario